A magas rosttartalmú étrend is erősíti az immunrendszert

Fogyhat egy trambulinon

Így szabadulj meg pocakodtól egy trambulinnal Ha te is ilyen cipőben jársz, akkor talán épp itt az ideje, hogy egy trambulint is beiktass edzéseidbe!

Szórakoztató mozgásforma, ami igazán hatékony is: így fogyj trambulinozással

Sokan csak gyerekes szórakozásnak tekintik, de a tervszerű és megfelelően végzett trambulinos ugrálás nagyon is hatékony gyakorlatokat kínál azok számára, akik erősebb izmokra, jobb egyensúlyra és kisebb hasra vágynak. Milyen előnyei vannak a trambulinos edzéseknek? A fogyás trambulinnal nem csak szórakoztató, hanem egészséges is.

fogyhat egy trambulinon

Az American Council on Exercise szerint a nők percenként 9, míg a férfiak 12 kalóriától szabadulhatnak meg egy kellően intenzív trambulinos edzés során. Energiakifejtésed persze több szemponttól is függ majd, úgymint testsúlyodtól, pihenés közbeni anyagcserédtől, illetve az edzés intenzitásától és időtartamától is.

HÁTRASZALTÓ TUTORIAL - Tips by Iza

A trambulinos edzések felpörgetik a pulzusodat és fokozzák szervezeted oxigénfelvételét is, ami gyorsabb anyagcseréhez vezet. Ha mindez nem lenne elég, a trambulinozás nem csak zsírégető hatású, hanem javítja az állóképességet és erősíti az ízületeket is. Egy, a Journal of Physical Therapy Science című tudományos lapban megjelent tanulmány szerint a módosított trambulinos edzések javíthatják a testtartást és az egyensúlyt egy agyvérzést követően.

fogyhat egy trambulinon

Mivel ezek a gyakorlatok folyamatosan ismétlődő izom-összehúzódásokból állnak, általánosságban erősítik a testet. Más kutatások szerint javíthatják még a testösszetételt, a lipidháztartást, a vérnyomást és a glükóz anyagcserét is, különösen a túlsúlyos személyeknél.

Trambulinozástól lehet fogyni, vagy formálódni?

Milyen trambulint válasszak? Fontos, hogy a megfelelő trambulint válaszd saját céljaidhoz.

fogyhat egy trambulinon

A túlságosan kisméretű trambulinokon például nem fogsz tudni minden összetettebb gyakorlatot elvégezni, ráadásul könnyebben is sérülhetsz le velük edzés közben. Ha szeretnéd leégetni magadról felesleges zsírtartalékaidat, akkor ahhoz nem elég csak ugrándoznod. Trambulinos edzéstervedbe a fekvőtámaszokat, a guggolásokat és más pliometrikus gyakorlatokat is fel kell majd venned.

fogyhat egy trambulinon

Ezek a mozgások erősítenek és javítják állóképességedet is. Továbbá mivel több izmot is megmozgatnak, fokozzák anyagcserédet, ami segít a fogyásban. Keress tehát egy olyan trambulint, amivel biztonságosan elvégezheted ezeket a gyakorlatokat. Ügyelj rá, hogy a kinézett modell biztosan elbírja testsúlyodat — készülnek kifejezetten súlyosabb használók számára is!

Fogyni mókásan is lehet – itt az új őrület: a trambulin fitnesz!

Webáruházunkban például számos, kg teherbírású trambulint is találsz, ezek biztosan kibírják még a legkeményebb edzéseket is! Ügyelj arra is, hogy beférjen arra a helyre, ahol használni szeretnéd, de ne válassz túl kicsit sem a fent említett okokból!

Amennyiben van kerted, úgy mindenképp a kültéri óriástrambulinokat ajánljuk, amiket megtekinthetsz IDE kattintva.

Trambulinnal fogyni? Amikor a súlyvesztés igazi élvezet Nos, a trambulinok nem éppen ugrálóvárak, azonban mind kicsik, mind nagyok számára a fogyás hatékony és szórakoztató eszközei lehetnek. Az ember talán nem is gondolná, de vannak egész edzéstervek, amelyek kifejezetten a trambulinok köré épültek, hogy segítsenek megszabadulni azoktól a felesleges kilóktól.

Ha nincs lehetőséged ilyen nagyméretű trambulinon edzeni, a szobai minitrambulinok is jó megoldást nyújthatnak - bár tény, hogy a fekvőtámaszos gyakorlatokra ez a méret nem elegendő. Hogyan kell trambulinnal edzeni?

Így szabadulj meg pocakodtól egy trambulinnal

Minden edzésformára jellemző, hogy ha túl sokáig csinálod ugyan azokat a gyakorlatokat, akkor egyrészt idővel megunod majd őket, másrészt tested is hozzájuk szokik, így egyre kevésbé lesznek hatásosak céljaid elérésében. A megoldás: tedd változatosabbá edzéseidet! Időnként adj hozzá új gyakorlatokat is rutinjaidhoz. Eleinte például végezz oldalra ugrásokat, terpeszugrásokat és csípőfordító ugrásokat is.

Tanuld meg megfelelő testtartással csinálni ezeket, majd fogyhat egy trambulinon héten belül tanulj be egy új gyakorlatot is, amit hozzáadhatsz rutinodhoz.

Hazai kidolgozója Rizmayer Beatrix profi edző, akit részben trambulinon játszó gyerekei, részben pedig egy külföldi továbbképzésen látottak inspiráltak a módszer kidolgozására, hiszen érezte, hogy ez […] A Fanatic Jump névre keresztelt, trambulinon végzett aerob jellegű tréning nemrég kezdte meg hódító útját, de már Magyarországon is egyre több megszállottja van az önfeledt ugrabugrálásnál azért jóval összetettebb edzésnek. Hazai kidolgozója Rizmayer Beatrix profi edző, akit részben trambulinon játszó gyerekei, részben pedig egy külföldi továbbképzésen látottak inspiráltak a módszer kidolgozására, hiszen érezte, hogy ez az egyszerű tornaeszköz rengeteg kiaknázatlan lehetőséget rejt magában. Azon kívül, hogy jól megizzadtam és elfáradtam, mindig éreztem azt a felszabadult érzést, amit az fogyhat egy trambulinon adott. Hozd magaddal a nagymamát is Kevés olyan mozgástípus létezik, amely egyaránt ajánlott kicsiknek és időseknek, emellett pedig még hatékony is. A Fanatic Jump hatékonysága abban rejlik, hogy a trambulin felülete instabil, amely tudatos és koncentrált gyakorlat végrehajtását követeli meg, ráadásul ez végigkíséri az egész edzést, hiszen a tréning mozgássorához nem lehet hozzászokni, mivel a test a folyamatos egyensúlyra törekvés miatt minden mozdulatra új ingert kap.

Idővel így lesz miből fogyhat egy trambulinon, és tested nehezebben szokik majd hozzá változatos edzéseidhez. Persze nem szabad megfeledkezni arról sem, hogy egy trambulinos vagy bármilyen edzésterv nem helyettesítheti az egészséges étkezést. Amellett, hogy rendszeresen végzed trambulinos fogyasztó gyakorlataidat, ügyelned kell arra is, hogy megfelelően táplálkozz!