FOGYÁS - a 10 legfontosabb tipp zsírégető puns

Fogyás a 3. műszakban, További cikkeink a témában

Írta: Váczy Anikó Ha éjszaka dolgozol, annak nemcsak a párkapcsolatod, de az edzéseid és a táplálkozási szokásaid is kárát láthatják.

Kapcsolódó cikkek

Bár vannak, akik könnyen alkalmazkodnak a fordított életvitelhez, az emberi szervezet alapvetően a nappali aktív és az esti pihenő üzemmód váltakozására van beállva.

Kétségtelen, hogy az éjszakai munkaidő nem ideális, sokaknak azonban nincs választása, és muszáj hozzá alkalmazkodnia.

Így étkezz, ha több műszakban dolgozol — Mozdulj Anyu! Tuti táplálkozási tippek éjszaka dolgozóknak További cikkeink a témában Elég tíz évet lehúzni egy gyárban, és egy életen át lehet szedni a gyógyszereket Ennyit kell sétálnod, hogy beinduljon a fogyás Kifogások helyett — eredményes fogyás 3 műszakos munka és mellékállás mellett Fogyás a 3.

Azok, akik éjszaka dolgoznak, gyakrabban hagynak ki étkezéseket, egészségtelenebb élelmiszereket fogyasztanak és nehezebben iktatják be a testmozgást a mindennapjaikba. A kutatások szerint az esti műszakosok hajlamosabbak az elhízásra, illetve a szív- és érrendszeri betegségekre.

Gyakrabban szenvednek álmatlanságbankrónikus fáradtságban és a lassuló reflexek miatt megnő a baleseti kockázatuk is.

Fogyás a 3. műszakban

Mindez nem véletlen, hiszen a rendszeres étkezés és a testmozgás támogatja az általános egészséget, a jó közérzetet és a megfelelő alvási szokásokat. Az alábbi tippek könnyen követhetőek, és hatékony segítséget nyújtanak a váltott, illetve a rendszeresen éjjeli műszakban dolgozóknak.

Munkaidő alatt egyél több fehérjét és kevesebb szénhidrátot!

legális legális zsírégetők 12 kg fogyás 2 hónap alatt

Az éjszaka dolgozók fáradékonyabbak, ezen azonban a megfelelő táplálkozás jelentősen segíthet. A fehérjében gazdag ételek, mint a csirkemell, a pulyka, a tonhal, a tojás, a cottage cheese és a tofu növelik az éberséget és a koncentrálóképességet.

Tuti táplálkozási tippek éjszaka dolgozóknak

A szénhidrátban bővelkedő ételek, mint a kenyér, a tészta, a krumpli és a müzlik, ezzel ellentétben, nyugtató hatásúak, így érdemes őket az éjszakai munka idejére teljesen kiiktatni. Kerüld este a cukrot! A cukorfogyasztás senki számára nem javasolt, de az éjszaka dolgozóknak különösen káros.

Tweet A több műszakos munkarend az egészséges életmód egyik legnagyobb ellensége.

A kutatások során kiderült, hogy az éjszaka bevitt cukrot a szervezet még nehezebben dolgozza fel, így ajánlott ebben az időszakban teljesen kerülni az édességek és a cukorral tartósított termékek fogyasztását. Ne adagold túl a koffeint! A koffein igen kedvelt az éjszakai műszakosok körében, pörgető hatása miatt. Természetesen egy-két csésze kávé segíthet átvészelni a munkaidő végéig, de figyelj rá, hogy ne adagold túl.

Az őszi fogyókúra előnyei

Megvan a veszélye, hogy túlzottan felélénkít, így mire végre hazaérsz pihenni, nem jön majd álom a szemedre. A legjobb, ha az utolsó kávét munkaidő vége előtt órával iszod meg. Étkezz rendszeresen!

Bár a reggeli- ebéd- vacsora hármas egész biztosan felborul, ha váltott műszakban, vagy kizárólag éjjel dolgozol, fontos, hogy a rendszertelen evést igyekezz minél inkább kiküszöbölni. Találd meg az életvitelednek megfelelő napi étkezést, és annak számodra megfelelő időpontját, fogyás a 3.

nagyszerű fogyókúrás technikák egy tisztító segíthet a fogyásban

műszakban szigorúan tartsd be. Ne egyél unalomból!

Optimális fogyás

Az éjszakai dolgozók, különösen, ha munkájuk kizárólag a megfigyelésre irányul, gyakran a nassolást választják unaloműzőnek. Az üres és extra kalóriák bevitele elhízáshoz vezetnek, ugyanakkor az energiaszintet tovább csökkentik.

Tarts inkább egy rövid szünetet, állj fel a székről, nyújtózkodj, és szívj egy kis friss levegőt. A szénhidrátbombák helyett pedig ropogtass répát, zellert, retket vagy almát.

Több műszakban dolgozom, mikor mozogjak és hogyan étkezzem?

Kalóriatartalmuk igen alacsony, viszont annál több tápanyagot tartalmaznak. Készítsd házilag a munkavacsorádat! Az álmos ember bizonyítottan hajlamosabb egészségtelenül étkezni, és azt is le mernénk fogadni, hogy az éjszaka közepén sehol nem találsz majd frissen sült halat, ropogós répát vagy zellert.

ziprazidon hcl fogyás fogyhatok a paxilon

A legnagyobb kihívás ilyenkor egészséges ételt választani, hiszen szinte kizárólag a szénhidrát — és zsírdús fogyás a 3. műszakban kínáló gyorséttermek vannak nyitva.

Újdonságok a hoxa.hu-n

A házilag készített étel ilyenkor duplán megéri a ráfordított időt és energiát. Tankold fel a konyhádat minőségi fehérjeforrásokkal, nyers zöldségekkel, gyümölcsökkel, teljes kiőrlésű gabonákkal és magvakkal, hogy bármikor készíthess magadnak tápanyagban gazdag, de kalóriában szegény elvinnivalót. Fotó: RF.