További cikkeink a témában

Jó színek a fogyáshoz

Színdiéta: fogyj a színek segítségével! Bizonyos szakemberek évtizedek óta foglalkoznak táplálkozástudománnyal, betegségmegelőzéssel és állítják, hogy: a színeknek fontosabb szerepe van az étrendünkben, mint gondolnád.

Ugyanis minél sokszínűbb és változatosabb az étrendünk, annál egészségesebb a táplálkozásunk.

  • Ilyen színű ételeket egyél, ha fogyni szeretnél! Egyhetes mintaétrend színdiétához | okoverzum.hu
  • Színdiéta: fogyj a színek segítségével!
  • Hogyan égetnek zsírt az ökölvívók
  • A színterápiát régóta használják fizikai és mentális problémák kiegészítő kezelési módszereként.
  • Sw karcsúsító
  • A színek jó a fogyáshoz

Ezt bizonyítja a feng shui táplálkozástudomány is, miszerint minden egyes élelmiszer színe hatással van az egészségünkre és a lelki állapotunkra. A sárga színű ételek segítik az emésztést, a pirosak serkentik a vérkeringést, míg a zöldek jótékony hatással vannak a májra.

A színek jó a fogyáshoz. Account Options

A színdiéta lényege Vége a számolásnak, most már nem kell szenvedned a kalóriákkal! Ugyanis a színdiéta lényege végtelenül egyszerű; mindössze a színekre kell figyelni. A három fő szín a piros, a sárga és a zöld alapján kell összeállítani a napi zöldség és gyümölcs menüt.

Reggelire és uzsonnára mindhárom színből választhatsz, ám a többi étkezésnél szabadon dönthetsz.

Keress receptre vagy hozzávalóra

Egyetlen megkötés van: ha délben a pirosból választottál, este már csak a sárgából vagy a zöldből lehet! A mennyiségre vonatkozóan nincsenek merev, szigorú szabályok: mindig annyit fogyassz, amennyi jól esik. Nem feltétlenül csak három színből választhatsz, hanem akár a többi színből is összeválogathatód a heti menüt.

66 nap fogyni silvets cena

A lényeg az, hogy jó színek a fogyáshoz nap más-más színeket kombinálj egymással. Ezt a színt a likopin és karotin adja. Antioxidáns vegyületek, amelyek védenek a daganatos megbetegedések kialakulása ellen. Zöldségek, gyümölcsök: paradicsom, retek, répa, eper, málna, ribizli, görögdinnye, grapefruit stb.

Törekedj arra, hogy mindig friss, a szezonnak megfelelő gyümölcsöt és zöldséget szerezz be.

Ha lehetőség van rá, akkor bio termékeket vásárolj. Igaz drágábbak, mint a "natúr" gyümölcsök és zöldségek, de nem tartalmaznak egészségre ártalmas vegyszereket.

A színek jó a fogyáshoz

A bio termelés, vegyszermentesen termel, csak biológiai eszközöket használnak növényvédelemre. De hogy a szkeptikusok se maradjanak hitetlenek, számukra a következő adat biztos meggyőző lehet.

diy karcsúsító zokni legjobb tea, hogy lefogyjon

Az eltérő színű és árnyalatú gyümölcsök, zöldségek értékes összetevőket, fitonutrienseket tartalmaznak, melyek együttesen fogyasztva igazán hatékonyak. A színdiéta pedig a zöldségekre és a gyümölcsökre alapoz, így nemcsak lassan de biztosan szabadít meg a súlyfeleslegtől, hanem még szervezetedet is feltankolja vitaminokkal.

roxylean elit zsírégető hogyan lehet lefogyni 20 kiló testzsírból

Segítségével nem kell félned, hogy a leadott kilók hamar visszacsúsznak, ugyanis hatékonyan szedi le rólad a zsírpárnákat. A sárgászöld színű zöldségfélék luteint és zeaxantint tartalmaznak. Mindkettő a látás folyamatában tölt be nagyon fontos szerepet.

A színek jó a fogyáshoz. Vadi új diétás trükk: ilyen színű tányérról egyél, ha fogyni szeretnél

Zöldségek, gyümölcsök: cukkini, paprika, kivi, salátafélék, spenót, avokádó, stb. A citromsárga színű zöldségek és gyümölcsök, úgynevezett kriptoxantint tartalmaznak, amely a szervezet védekező rendszerét támogatja. A narancssárgában Béta-karotin található, ami jótékony hatással van a látásra, illetve a bőr egészséges működésében is fontos szerepet játszik.

Zöldségek, gyümölcsök: sárgarépa, sütőtök, citrom, ananász, őszibarack, mangó, sárgabarack, sárgadinnye, mandarin, narancs, nektarin, stb.

Színdiéta: fogyj a színek segítségével!

Zöldségek, gyümölcsök: zöldbab, zöldborső, brokkoli, káposztafélék, kelbimbó, metélőhagyma, paszternák, petrezselyem, stb. Az ilyen színű zöldségek és gyümölcsök antociánokat tartalmaznak, amelyek rendkívül hatékony antioxidáns vegyületek. Segítségével csökkenthető a szín- és érrendszeri megbetegedések, valamint gátolják jó színek a fogyáshoz fogyni eredmények képződését.

Zöldségek, gyümölcsök: cékla, padlizsán, vöröskáposzta, vöröshagyma, áfonya, szilva, cseresznye, kék szőlő, szeder. A fehér színű zöldségek flavonoidokban gazdagok, általában erős antioxidáns tulajdonsággal rendelkeznek.

Diéta színek a fogyáshoz. Kodon antikodon és aminosavak a fogyáshoz

Zöldségek: fehérrépa, fokhagyma, gomba, karfiol, spárga, stb. A fitonutriensek olyan növényi hatóanyagok, melyek nemcsak rengeteg sejtvédő antioxidánst tartalmaznak, de segítenek megelőzni a DNS károsodását, illetve a szív- és érrendszeri betegségek kialakulását. Olyan növényekből származnak, mint a sárgarépa, brokkoli, spenót, káposzta, alma, áfonya, paradicsom, citrusfélék. Nem ajánlatos a diéta: ha érzékenyek a beleid, csak óvatosan állj át a színes diétára, mert a nagy mennyiségű gyümölcs és zöldség magas rosttartalma irritálhatja az emésztőrendszert!