Ezek is érdekelhetnek

Zsírégető a pihenőnapon. Zsírégetés: mítoszok és valóság - TFWG12

Tanácsok pihenőnapokra!

Ebből a körből te sem maradhatsz ki!

Szeresd a pihenőnapot! Bármennyire is nehezedre esik, muszáj beiktatnod legalább heti alkalommal a regenerálódásod szempontjából. Ilyenkor menj el egy pihentető masszázsra, jógázni, nyújts otthon, de a legjobb, ha valóban aktív pihenéssel töltöd ezt az időt! Kétféle ember létezik: az egyik a lusta, aki előszeretettel hagy ki edzésnapokat, mindenféle kifogásokat találva rá nincs időm, nem fér bele blabla …a másik meg a megszállott, az edzésfüggő, aki mozgás nélkül nem is érzi teljesnek a napját és legszívesebben minden nap edzene.

Az igazság az, hogy egyik sem jó. A szervezetnek szüksége zsírégető a pihenőnapon pihenésre, hogy regenerálódni tudjon.

"+_NEWS_RATING_YOU_DONT_LIKE_THIS_ARTICLE+"

Én az utóbb említett tábort erősítem, és bizony belefutottam brandon lilly fogyás abba a hibába, hogy nem pihentem eleget, s emiatt rosszabbul teljesítettem az edzéseken.

Ez rosszabb érzés volt, mint az, hogy ki kell hagynom pár napot, zsírégető a pihenőnapon tanultam a hibámból és most már odafigyelek, hogy mindig eleget pihenjek. A cikkben összegyűjtöttem nektek néhány tanácsot a pihenőnapokkal kapcsolatban, mert a fejlődéshez nem csak kemény edzésekre és helyes táplálkozásra, hanem megfelelő mennyiségű és minőségű pihenésre is szükség van!

Pihenőnap 1.

Twitter Pinterest A legtöbbünknek minden napja be van táblázva. A heti futások mellett biztos, hogy keresztedzésre is szánsz időt, azonban érdemes odafigyelni arra, hogy ne hajtsd túl magadat, különösen akkor, ha a fogyás a célod. Olvasd el ezt is! Ez történik a testeddel, ha nem tartasz pihenőnapot Arról már többször is írtunk, hogy miért annyira fontos a regeneráló pihenőnapok beiktatása - sokan viszont lehet, hogy nem tudják, hogy ez nem csak a sérülések elkerülése miatt fontos, hanem akár a fogyásban is segíthet. Például már csak azért is, mert az izomépítés nem edzés közben, hanem a regeneráció során történik meg.

Heti pihenőnapod mindenképp legyen! Edzettségi szinttől és edzésprogramtól függően legalább heti pihenőnapra biztosan szükséged van.

zsírégető a pihenőnapon zsírveszteség százalék

Nem szabad, hogy az edzések mennyisége a minőség rovására menjen. Inkább eddz kevesebbszer, de akkor rendesed tedd oda magad, adj bele mindent, minthogy heti hétszer tingli-tangli módon csinálj valamit, csak hogy elmondhasd, Te minden nap mozogtál. Ha rendesen edzel, érezni is fogod, hogy szükséged van pihenésre.

  1. Hatályos:
  2. Mikor és miért van szükséged a pihenőnapokra?
  3. Mikor és miért van szükséged a pihenőnapokra?
  4. 7 tipikus hiba, ami miatt nem fogysz hasról | Well&fit
  5. Endomorf makrók fogyás nő

Hiába edzel mondjuk minden nap más izomcsoportra és mondod azt, hogy így van idejük regenerálódni… lehet, de az idegrendszerednek nincs. Az, hogy pihensz, nem jelenti azt, hogy ne csinálj semmit! Kivéve, ha valami nagyon nagy terhelésből regenerálódsz, pl.

zsírégető a pihenőnapon tippek zsírégetéshez alvás közben

Egyéb esetben attól még, hogy pihenőnapod van, nem kell átesni a ló túlsó oldalára és egész nap az ágyban feküdni, TV előtt ülni. Ilyenkor is szabad mozogni, jó, ha a napot aktívan töltöd; hova teheted gyalog mész, nem liftezel, hanem lépcsőzöl, elvégzed az otthoni teendőidet. A könnyed mozgás egyébként segíti a regenerálódást, az izmokban történt mikroszakadások gyógyulását.

zsírégető a pihenőnapon skála súly vs zsírvesztés

Pihenőnap fontossága 3. Pihenj aktívan! Az előző pont folytatása, avagy milyen módszerekkel segíthetjük még a regenerálódást, hogy a következő edzésnapon majd még jobb formában legyünk? Pihenőnapon elmehetsz például jógázni, vagy egyszerűen csak nyújthatsz otthon, de hasznos a masszázs is, vagy épp helyette az SMR henger használata. Egy könnyed úszás és a szaunázás is szóba jöhet.

Figyelj az étkezésre! A helyes étkezés nem csak edzésnapokon fontos, hiszen a szervezet építő folyamatai akkor zajlanak igazán, mikor pihenünk. Sokan azt tanácsolják, hogy pihenőnapon fogyasszunk kevesebb szénhidrátot, hiszen kevesebb mozgáshoz kevesebb energiára van szükségünk.

Mit tegyél még a zsírégetés gyorsítása érdekében?

Ez így igaz, de ilyenkor sem kell túlságosan visszavenni a kalóriabevitelt, sőt egyáltalán nem kell, hiszen a regenerálódáshoz rengeteg tápanyagra van szükségünk. A fehérjebevitelt ilyenkor is tartsd magasan, ellenben a szénhidrát arányát csökkentsd a jó zsírok javára. Persze ez is csak egy tanács, nem feltétlenül szükséges variálni, a lényeg ilyenkor is az elégséges a fehérjebevitel. Aludj eleget!

Mikor és miért van szükséged a pihenőnapokra?

Végül, de egyáltalán nem utolsó sorban, a fejlődés egyik kulcsa: a megfelelő mennyiségű és minőségű alvás! Fontos, hogy minden este próbálj meg azonos időpontban lefeküdni és lehetőség szerint legalább órát aludni.

zsírégető a pihenőnapon 52 és nem tud fogyni

Ha megvan az alvásban a rendszer, tehát mindig ugyanakkor mész aludni és nagyjából minden nap azonos időpontban kelsz, jobban, pihentetőbben tudsz aludni. Te melyik típusba tartozol?

Aki alig várja a pihenőnapját, vagy egyszerűen nem tud magával mit kezdeni ezeken a napokon?

Béres Alexandra - Lendületben - Zsírégető program (1. rész)