Karcsúbb derekat szeretnél?

Fel karcsúbb, Webshop – Zsírégetés Harcosai

Keress receptre vagy hozzávalóra 2 hét alatt 5 centivel karcsúbb derék? Eláruljuk, hogyan! Felejtsd el a mérleget - és vedd elő a centimétert! Amellett, hogy a karcsú derék roppant nőies és szexi, a derék körmérete sokkal inkább meghatározza, mennyire vagy egészséges, mint az, hogy hány kiló vagy! Olyan társadalomban élünk, amikor a nők nagy része mániákusan aggódik a súlya miatt: vagy kétségbeesetten fogyni szeretne vagy mindent megtesz azért, hogy megőrizze alakját.

Emelje fel a kezét, aki sohasem álmodott karcsúbb derékról! Úgy gondolom, hogy majdnem mindenki reménykedett fogyás 32837 abban a tükörbe nézve, hogy formásabbá teheti a hastájékát.

HIP DIPS edzés - Oldalsó tompa gyakorlatok 10 perces otthoni edzés

Az első helyen van az, hogy túl sokat eszünk, és ezt nem követi megfelelő mennyiségű fizikális tevékenység vagy kalóriaégetés.

Ezt követik a különböző étel-intoleranciáktovábbá a különböző pszichofizikai stresszfaktorok, mint például a megváltozott alvás-ébrenlét ciklus, vagy a rossz étkezési szokások, mint például az étkezések kihagyása.

súlycsökkentő meghallgatások 2021

Szintén kiváltó ok lehet a stresszhormon túltermelődése, vagy a kortizolé, ami a hasi zsírtömeg növekedését okozhatja, és emiatt a derékbőségét is. Hogyan mérd meg a derékbőségedet?

bármilyen fogyásért küzd

Ahhoz, hogy fel karcsúbb a derekadat, fel kell állnod, és ruha nélkül, a mérőszalagot az utolsó borda és a medencecsont között fel karcsúbb magad köré kell fognod. Két vagy három mély lélegzetet vegyél a mérés előtt, és végül jegyezd föl az adatot. A WHO szerint a maximum értéke a derékbőségnek, a nőknek nyolcvannyolc centiméter lehet, a férfiaknak százkettő.

Hogyan karcsúsítsd a derekadat?

gördeszkázhat a fogyásban

Amíg a megnövekedett derékméret okai megtalálhatók az életstílusban, és a napi stressz helyzetekben, addig a helyzet nem sokat fog változni. Ne feledd a rendszeres testmozgást, ami segít a kalóriaégetésben, és az alacsony kalóriatartalmú étrend is segítségedre lehet a karcsúsításban. Amit ehetsz Teljes kiőrlésű gabonafélék, tejtermékek, fehérhúsok, halak, tojás, hüvelyesek, tofu, szezonális zöldségek, extra szűz olívaolajgyógynövények és fűszerek, zöld tea.

Amit nem ehetsz Müzlik és finomlisztből készült dolgok vagyis korpamentes búzaőrleményekvöröshús, magas nátrium és zsírtartalmú kolbász vagy szalámi, sült, cukorban és zsírban gazdag gyorsételek, általában az ételadalékok és az alkohol is tiltólistán vannak.

zsírvesztés khana

Vezess étkezési naplót! Ételek télire Néhány tévhit a csokoládéról Kapcsolódó cikkek.

zsírégetést a hason