Íratkozz fel hírlevelünkre

Fogyás teniszlabdával

6 FOGYÁS TIPP - ÉGESS TÖBB ZSÍRT, PIHI KÖZBEN! - Így GYORSÍTSD a ZSÍRÉGETÉST:

Otthoni gyakorlatok teniszlabdával az egészséges lábakért Egy teniszlabda rendszeres használata hatékony eszközként szolgálhat a lábak erősítéséhez és rehabilitációjához, valamint az állóképesség növeléséhez és a feszesség, illetve fájdalom csökkentéséhez.

A teniszlabdával végezhető gyakorlatok mindenki számára egyszerű és olcsó eszközt biztosítanak az egészséges lábak fenntartásához. Használata segítségünkre lehet a sérülések, a magas lábboltozat, a lapos lábboltozat, a bütyök vagy a lábfej, a lábujjak merevségének esetében is.

Kövess minket

A kisebb labdákkal tenisz- vagy golflabda kezelhető egy adott érzékeny vagy problémás pont. Előnyük a fogyás teniszlabdával hengerekkel ellentétben, hogy precízebbek, hatékonyabbak, mert kisebb felületen tudnak nyomást kifejteni.

Milyen gyakorlatok tudnak segíteni?

  • Így szüntesd meg az isiászt és a hátfájást egy teniszlabda segítségével
  • Ha tetszett ez a cikk, oszd meg barátaiddal, ismerőseiddel!
  • Egyszerű gyakorlat a fogyás fogyás, hatékony fogyás Fenék erősítő és comb erősítő gyakorlatok — Egyszerű A guggolás legalapvetőbb láb- és fenék gyakorlat.
  • Fotók - Olcsó: egy teniszlabdával is képes vagy rá! - okoverzum.hu
  • A beöntés miatt lefogy

Gyúrás és görgetés A plantar fascia talpi bőnye vagy szalagkészülék egy vastag, rostos kötőszövet, mely végigfut a saroktól egészen a talppárnákig. Fogyás teniszlabdával vagy panaszos talpfelület felfedezése esetén, az adott pontban a lehető legnagyobb súllyal kell terhelni a masszírozó eszközt, majd lassú körkörös mozgással kell eloszlatni a test teljes súlyát a labdán.

fogyás teniszlabdával

A teniszlabda segít meggátolni a fájdalmas állapot kialakulását pl: plantar fascitisilletve hozzájárul a boka rugalmasságának és mozgástartományának javításához.

Ezt a feladatot székre ülve érdemes elvégezni. A labdát a talp felületén bárhova el lehet helyezni, és óvatosan alkalmazzunk annyi nyomást, amennyit el tudunk viselni.

fogyás teniszlabdával

Álló helyzetben a teniszlabdára nagyobb nyomást lehet gyakorolni, mint ülve. Nyomáshullám: Ennél a gyakorlatnál a labdát szintén a célterületre talp felülete kell helyezni.

fogyás teniszlabdával

Ezután a testsúlyunkkal nehezedjünk rá az eszközre, hogy az beljebb nyomódjon. A cél az ellazulás, hogy ezáltal mélyebb izomszövetekbe tudjon hatolni a labda.

Fotók - Olcsó: egy teniszlabdával is képes vagy rá!

Ezt követően a talpon lassan, egyenes irányban végiggördülve egy nyomáshullámot tudunk lérehozni. Optimális esetben az izom teljes hosszán végig kell haladni.

fogyás teniszlabdával

Ajánlott lassan végrehajtani és a testsúly egyenletes eloszlására figyelni, hogy szövetek kellően ellazulhassanak. Hosszú távon a teniszlabda nem a legoptimálisabb eszköz a mobilizáláshoz, mivel az üreges labdák benyomódhatnak és a felülete sem a legideálisabb a célra, ezért ajánlott kisebb tömörebb labdára átváltani a kezdeti időszak után, mint például golf, lacrosse vagy speciális terápiás labdák.

Többféle technika és eszköz létezik, amellyel a teljes test átmasszírozható.

Recently Updated

Ebben a cikkben a talp masszírozásával kapcsolatos technikáknak egy része került bemutatásra. Későbbi cikkekben a test más területeinek masszírozási technikáira keresünk megoldást.

fogyás teniszlabdával

Amennyiben bármilyen kérdésed van a gyakorlatokkal kapcsolatban, keress bátran. Pár videó a technika helyes elsajátításához:.