Gluténmentes étterem

Magas fruktóz kukoricaszirup fogyás. Étkezz az elhízás ellen! | Well&fit

Tartalom

    magas fruktóz kukoricaszirup fogyás barátnője fogyni

    Az élelmiszerek címkéjén a következő feliratú élelmiszerek kerülendők: fruktóz, gyümölcscukor, kukoricaszirup, gyümölcslé, gyümölcslé-koncentrátum, fruktóz-glükóz szirup, méz, invertcukor, juharszirup, juharcukor, melasz, szorbit, inulin, cukoralkohol, oligo-fruktóz, frukto-oligo-szacharid.

    A következő gyümölcsöket magas fruktóz tartalmuk miatt kerülni kell: fekete áfonya, naspolya, birsalma, banán, szőlő, gránátalma, mangó, alma, ananász, cseresznye, sárgadinnye, mandarin, görögdinnye, narancs, őszibarack, fekete ribizli, meggy.

    magas fruktóz kukoricaszirup fogyás súlycsökkenési roham rendellenességek

    Az aszalt gyümölcsök és lekvárok magas szacharóz tartalmuk miatt szintén kerülendők. Vannak azonban alacsonyabb fruktóz tartalmú gyümölcsök, melyekből egyéni toleranciának megfelelően kb.

    magas fruktóz kukoricaszirup fogyás bcaa fogyáshoz használt

    A zöldségeket egyéni tolerancia függvényében szabadon lehet fogyasztani. Viszont közöttük is vannak, melyek magasabb fruktóztartalmúak, ezért ezeket célszerű ritkán fogyasztani: cékla, sárgarépa, káposzta, sütőtök, petrezselyemgyökér. Mivel sok élelmiszer készül fruktóz vagy szacharóz hozzáadásával, a fruktóz számos élelmiszerben megtalálható.

    Emiatt nem szabad fogyasztani a következőket: gyümölcslé, zöldséglé.

    magas fruktóz kukoricaszirup fogyás lefogy portmouth