Fogyás 7 titka – Életmódváltás vagy fogyókúra?

Minden fogyás zsír

Fogyás 7 titka – Életmódváltás vagy fogyókúra?

Itt van most: Kezdőlap » Cikkek » Szakértői blogok » Zsírcsökkentés vagy kevesebb szénhidrát? Ezt kell t enned a fogyáshoz!

minden fogyás zsír fogyni maradjon ugyanolyan súlyú

Zsírcsökkentés vagy kevesebb szénhidrát? Minden fogyás zsír szeretnél?

Valószínűleg igen, ha ezt olvasod. Valószínűleg már kipróbáltál ilyen-olyan diétákat, fogyókúrákat, termékeket. Mivel még mindig nem fogytál le, esetleg visszahíztál, nem találtad meg a Neked megfelelő módszert.

Most igyekszünk Neked segíteni, és válaszolunk néhány fogyással-diétával kapcsolatos, igen gyakori kérdésre.

Szénhidrát vagy zsír: melyiket hagyjuk el, hogy fogyjunk?

Olvasd ezt a cikket úgy, mint egy kisokost, térképet, útmutatót a fogyáshoz. Szénhidrátcsökkentés, a legnépszerűbb — tényleg mindenkinek ezt kell tennie? Manapság nagyon elterjedt a szénhidrát csökkentése, ez köszönhető például a paleo diéta népszerűségének is, illetve sok-sok sikertörténetnek, ami ehhez kötődik. Ezzel szemben korábban a zsírcsökkentés volt nagyon elterjedt, az USA-ban pl.

Látható a különféle diétás csoportokban, fórumokon a harc, ahogy egy-egy sikeres fogyás után az emberek minden erejükkel azon vannak, hogy a másikat meggyőzzék arról, mi a jó.

minden fogyás zsír fogyni ymca

Pedig ez nem ilyen egyszerű! Attól még, hogy valamilyen diéta valakinek működött, közel sem biztos, hogy egy másik embernél is fog.

Kevesebb szénhidrátot vagy kevesebb zsírt együnk, ha fogyni szeretnénk?

Nem ugyanolyan az emberek teste, így az üzemanyag-szükségletük is más. Az, hogy a szénhidrátot elképesztően lecsökkenti valaki, esetleg egészében kiiktatja, egészségtelen, mert minden makro tápanyagra szüksége van a szervezetnek! Csak épp oda kell figyelni a helyes bevitelre. Egyrészt, amit a szakemberek is hangsúlyoznak, azt kell megnézni, mit veszel magadhoz: a finomított, gyors felszívódású, magas glikémiás indexű szénhidrátokat érdemes elkerülni, és felváltani őket a jó minőségű, teljes értékű, lassú felszívódású és alacsony GI-vel rendelkezőkre.

Nem megy a fogyás? Számoljunk!

Szolgáltatásainkat IDE kattintva böngészheted át! Villámdiéták és turbó-fogyókúrák — akkor csinálj csak ilyesmit, ha tönkre akarod tenni az anyagcsere működésed! Egy hétvégényi vízhajtó- és hashajtó-kúra után nyilván eltűnik a testedről pár kiló, csak kár, hogy nem a zsírból veszítesz. Az anyagcserepörgetés meg ilyen agresszív módszerekkel minden fogyás zsír túl egészséges, hagyni kell a szervezetedet a saját tempójában dolgozni. Háromóránként enni, napi étkezés — ugye, Te is hallottad már ezeket a tippeket?

Keress receptre vagy hozzávalóra

Egyedi tényezők határozzák meg, valóban szükséges-e. Ami miatt fogyás tippként elterjedt, az az, hogy így elkerülhető az egyszerre sok evés, a kalóriabevitel egyenletesebb. Viszont, ha nem vársz minimum órát egy-egy étkezés között, a hasnyálmirigyed lényegében sosem pihenhet, az emésztőrendszeredet folyton terheled, így könnyen kifáradhatnak a szerveid.

A napi ötszöri evés nem ajánlott fogyni ttc, több tényezőtől is függhet, kinek hány darab napi étkezés az ideális.

Zsírcsökkentés vagy kevesebb szénhidrát? Ezt kell (t)enned a fogyáshoz!

Min múlik, hogy miből mennyit ehetsz? Mi határozza meg azt, mitől hízol, és mitől fogysz le? Ha a magazinos diétákat ilyen bátran leszóljuk, akkor mégis mit ajánlunk?

minden fogyás zsír hogyan lehet otthon fogyni a karokról

Olvass tovább ide kattintva, hogy előtted is feltáruljanak a válaszok! Értékelje ezt a tartalmat.