Építs izmot és szabadulj meg a zsírtól – egyszerre!

Vesztes zsír ektomorf

Fogyás ektomorf.

Alapjában véve három testtípust különböztetünk meg, ezek az: ektomorf, a mezomorf, valamint az endomorf. Mindenki 30 zsírvesztés valamelyik kategóriába annak függvényében, hogy milyen genetikailag öröklött fizikai adottságokkal rendelkezik.

vesztes zsír ektomorf

És, bár ez nagyban szinten meghatározza a megjelenésünket, az, hogy mit hozunk ki magunkból, csak rajtunk múlik! Valaki alapból nagyon vékony, mások pedig eleve erősebb csontozattal születtek, de mindenkiben megvan az a képesség, vesztes zsír ektomorf formálja és alakítsa a testét. Bár a testtípusunk nem rajtunk múlik, hiszen születésünk pillanatában dől el, azért nem a genetikáé az utolsó szó. Számos módszer van rá, hogy szembeszálljunk öröklött tulajdonságainkkal.

vesztes zsír ektomorf

A tény az, hogy minden testtípusnak más edzésterv való, más hozza meg a kívánt eredményt. Épp úgy, ahogy minden növénynek eltérő mennyiségű vízre és napfényre van szüksége, olyan edzésmódszer sem létezik, ami mindhárom testtípusnak megfelelő lenne. Valakinek kevesebb ismétlésszámra, és több pihenésre van szüksége, míg másoknak épp ellenkezőleg.

Építs izmot és szabadulj meg a zsírtól – egyszerre!

Ez a testalkaton múlik! A 3 különböző testtípus Az ektomorf: Ők a tipikus vékony srácok, akik nagyon nehezen izmosodnak, és szednek fel tömeget.

vesztes zsír ektomorf

Válluk keskeny, mellkasuk eredendően lapos, végtagjaik az átlagosnál hosszabbak. A mezomorf: Ők azok a szerencsések, akik alapból sportos, szálkás testalkattal rendelkeznek.

Edzés tippek

Széles a válluk, gyorsan és könnyen izmosodnak. Az endomorf: Általában alacsonyak, kerekebbek és bizony hízásra hajlamosak. Nehezen is megy nekik a zsírvesztés, mert anyagcseréjük alapból lassabb, mint az másik kér testtípus képviselőinek. Az ektomorf Ha ebbe a kategóriába tartozol, akkor neked nagy és összetett mozdulatokból álló gyakorlatokra lesz szükséged, hogy magadra pakold a vágyott izmot.

Ektomorf - Hiányzol

Leginkább magas ismétlésszámmal dolgozz, ez neked könnyebben is megy, mint a másik két alkat képviselőinek, mert izomrostjaid alapból jobban bírják a hosszabb terhelést. Ám pihenőidőből is többre lesz szükséged, nyugodtan várj akár percet is a két sorozat között.

Kezdőlap Fogyás ektomorf.

Jó hír, hogy a te szervezeted és izmaid regenerálódnak leggyorsabban, de ez azt is jelenti, hogy többet is kell edzened, hetente akár teljes testes átmozgató edzésnapot is tarthatsz.

A kardiót viszont kerüld el, vagy csak nagyon keveset végezz belőle, és ügyelj nagyon az étrendedre! Mégpedig úgy, hogy eszel, eszel, eszel A mezomorf Ha mezomorfnak születtél, akkor először is gratulálunk, sokan ölni tudnának a testalkatodért.

vesztes zsír ektomorf

Azért jobb, ha nem bízod el magad túlságosan, de tény, hogy számos edzésformát alkalmazhatsz a kívánt fizikum elérése érdekében. Edzésterved alapjait az összetett gyakorlatokból állítsd össze, az izolációs gyakorlatokat pedig használd arra, hogy felhozd vele a gyengébb testrészeidet.

Nyugodtan variáld a különböző edzésmódszereket, sorra kövessék egymást: a magas és alacsony intenzitású, nagyobb illetve kisebb súlyokkal végzett edzésnapok váltakozzanak.

  • Zsírt égetnél? Így csináld!, Hogyan égethetem el a testzsírt
  • Fogyás ektomorf
  • Így eddz testtípusodnak megfelelően!
  • Fogyókúrás szerek vélemények
  • Építs izmot és szabadulj meg a zsírtól – egyszerre!

Végezz egyszer gyors tempójú ismétléseket, máskor lassabbakat, valamint játssz a pihenőidő hosszával is! Számodra a heti napos osztott edzés a legmegfelelőbb. Minden edzésnap más-más izomcsoportra koncentrálj például hétfő: mell, váll, hát, kedd: guggolás, kitörés, combhajlító és így tovább.

Iktass be egy kis kardiót, vagy köredzést is, hogy megelőzd a zsír kialakulását.

Zsírégető ektomorf, Az ektomorf alkat és a zsírégetés II.

Mezomorfként ugyanis könnyen izmosodsz, de a zsírosodás veszélye is nagyobb eséllyel áll fenn, mint egy ektomorf alkatúnál. Az vesztes zsír ektomorf Ha igazi endomorf vagy, akkor számodra elsősorban az összetett gyakorlatok az ideálisak, például egy izzasztó köredzés. Válassz ki gyakorlatot, és végezd őket több körben, pihenés nélkül. Persze egy-egy kör végeztével 2 perc pihenő azért engedélyezett.

Az ektomorfok könnyen elveszítik a zsírt?

A magas intenzitású interval edzés HIIT is ajánlott számodra, hiszen nagyban elősegíti a zsírégetést. Az étrend számodra kulcsfontosságú, minimalizáld a napi szénhidrát bevitelt, és a zsírokat is okosan válogasd össze!

Ne feledd, hogy bármilyen legyen is most a tested, egy kis tervezéssel és kemény munkával te is elérheted a vágyott formát!